Laddar…

Beställning och betalning

Lägga en beställning

  1. Välj och placera dina produkter i varukorgen

    Sök på och välj den produkt du vill köpa. Använd den stora orangea knappen (med en varukorg) för att lägga till produkten i din varukorg. Du kan nu fortsätta handla eller påbörja beställningsprocessen.

    Vill du se innehållet i din varukorg däremellan? Eller betala direkt? Klicka sedan på din varukorg uppe till höger.

  2. Ange dina uppgifter

    När du har klickat på "till kassan" kommer du till skärmen där du blir ombedd att ange dina person- eller företagsuppgifter. Det finns två alternativ:

    • Ja, jag har redan ett FysioSupplies-konto. Logga i så fall in på ditt konto för att gå vidare i beställningsprocessen.
    • Nej, jag har inget konto än. Inga problem! Du kan även beställa utan ett konto. Vänligen fyll i dina person- eller företagsuppgifter.

    När du har loggat in på ditt FysioSupplies-konto kan du se alla dina beställningar, se de produkter du har returnerat och få möjlighet till snabbare betalning. Så om du vill handla snabbare och enklare rekommenderar vi att du skapar ett FysioSupplies-konto, antingen för dig som privatperson eller ditt företag. Du kan göra det här.

  3. Frakt

    FysioSupplies skickar alla beställningar via paketleveranstjänsten DPD. Om du har angett alla person- eller företagsuppgifter korrekt ser du leveransmetoden längst ner på sidan.

    • Paketleveranstjänst till önskad leveransadress
    • Upphämtning vid en DPD ParcelShop
  4. Kontrollera beställning

    Kontrollera din beställning och beställningsinformation.

    Betalningsmetod och lägga en beställning.
    När du har valt leveransmetod kommer du att ges flera betalningsalternativ. Välj önskad betalningsmetod.

    Lägg sedan din beställning genom att klicka på knappen "Lägg beställning".

    Du kommer att få en e-postbekräftelse på din beställning som innehåller all orderinformation, inklusive ordernumret.

Råd och hjälp med att välja

För att ge våra kunder den bästa möjliga shoppingupplevelsen online strävar vi efter att tillhandahålla den mest korrekta och fullständiga produktinformationen på vår webbplats. Och om du fortfarande inte kan bestämma dig kan vi hjälpa dig via e-post. För att göra detta, vänligen kontakta: info@fysiosupplies.se.

Ändra eller avbryta en beställning

Ett misstag kan ske när du gör en beställning. Men vi hjälper dig gärna att lösa detta. Observera att det finns ett viktigt villkor: din beställning får inte ha lämnat lagret än.

Vi erbjuder dig följande alternativ för att ändra eller avbryta din beställning:

Avbryta en beställning

Vill du avbryta en beställning? Du kan göra det via följande e-postadress: cancel@physiosupplies.eu. Observera att du endast kan avbryta en beställning om den ännu inte har lämnat vårt lager.

Ändra en beställning

Gjorde du ett misstag när du gjorde din beställning? Till exempel genom att ange fel namn eller adress? Kontakta oss i så fall på följande e-postadress: info@fysiosupplies.se. Om beställningen ännu inte har lämnat vårt lager hjälper vi dig att korrigera informationen.

Är din beställning redan på väg?

På vårt lager arbetar vi alltid hårt för att skicka ut kundbeställningar i tid och så snabbt som möjligt. Det är därför möjligt att din beställning redan är på väg.

Du har möjligheten att aktivt vägra ta emot beställningen som paketleveranstjänsten erbjuder dig. Du informerar då paketleverantören att du inte vill acceptera paketet. Detta är helt okej med paketleverantören och denne kommer att returnera produkten. När paketet har returnerats till oss kommer vi att kontakta dig för att hitta en lämplig lösning. Att aktivt vägra ta emot ett paket är gratis.

Har du fått beställningen?

Begär i så fall en retur via vår webbplats. Detta kan göras via online-returformuläret. Om du vill ha mer information om vår returpolicy, se vår retursida.

Återbetalningar

Från det ögonblick som vi har fått tillbaka din beställning eller du har avbrutit din beställning innan paketet hunnit lämna vårt lager så kommer vi att återbetala inom 14 dagar.

Betalning

Har du betalat för beställningen?

Är du osäker på om din betalning har lyckats trots att du har fått en orderbekräftelse? Då rekommenderar vi att du kontrollerar ditt bankkontoutdrag för att vara säker.

Har du betalat för beställningen men inte fått någon orderbekräftelse?

Du kommer normalt att få en orderbekräftelse inom högst 60 minuter. Om detta inte sker har något gått fel. Om du fortfarande inte har fått någon orderbekräftelse efter att din order har betalats och beloppet har dragits från ditt bankkonto, vänligen kontakta: orderinfo@physiosupplies.eu.

Misslyckades betalningen?

Det kan hända att en betalningsmetod misslyckas eftersom betalningsleverantören har ett funktionsfel eller gränsen har uppnåtts på ett betalkort. För att vara säker rekommenderar vi att du kontrollerar ditt bankkonto för att avgöra om debitering faktiskt har misslyckats. Du kan välja att försöka betalning igen med samma betalningsmetod eller så kan du välja en annan betalningsmetod.

Betalningsmetoder

Vi erbjuder flera alternativ för att betala för din beställning.

Begär en faktura

För din egen administration är det praktiskt att ha tillgång till köpfakturorna.

Har du ett FysioSupplies-konto? Då kan fakturorna enkelt ses och laddas ner via beställningsöversikten på ditt konto.